Efterskole i Jylland med 8 klasse

Hos Frøslev efterskole byder vi med glæde 8 klassers elever velkommen. Hvis du skulle lede efter en efterskole og vi har været så heldige at vække din interesse, skal du være mere end velkommen til at klikke dig videre rundt på siden og læse mere, eller komme forbi og hilse på os, på vores besøgsdage. Du kan også kontakte os og booke et individuelt møde, hvor du får en rundvisning og en snak.

Efterskole i Jylland med 9 klasse

Vi er hos Frøslev Efterskole, mere end tilfredse over, at vi også har muligheden for at tilbyde et ophold på vores efterskole, til både 8 og 9 klasser. Vi tror på at dette giver dig muligheden for at komme på vores efterskole, det år hvor det passer dig bedst. Så synes du enten det er lidt for tidligt at tage på efterskole i 8 klasse, skal du ikke forhaste dig og tage nogen drastisk beslutning. Derimod kan du nyde din 8 klasse der hvor du nu er, og så komme ned til os, og forhåbentligt få en 9 klasse med masser af oplevelser og gode minder for resten af livet.

Efterskole i Jylland med sang

Vi har flere gode og stolte traditioner og rutiner på Frøslev efterskole, og en af dem er sang. Hos os er fællessang nemlig en fast del af vores hverdag, og vi nyder at stå op og synge vores dag i gang. Vi synger fællessang hver morgen, men også når der skulle være en anden god anledning. Vi mener fællessang bidrager positivt til fællesskabet, og gør derfor en dyd ud af, at holde fast i denne tradition.

Er du vild med at synge og har du erfaring med sang, er der rig mulighed for at dyrke det på efterskolen. Du kan vælge sang på musiklinjen.

Efterskole Danmark

Hvis du skulle stå i Danmark og mangle en efterskole, der opfylder dine behov, håber vi på at være den rette. Vi elsker vores arbejde, og tror på at dette tydeligt smitter af på vores elevers ophold. For os er det vigtigste at give eleverne en oplevelse de aldrig glemmer, og dermed være med til at skabe minder og nye venskaber, som de vil have med sig hele livet.

Hvis du ønsker at kombinere et år på efterskole med kreativ udvikling og spændende valgfag, er Frøslev Efterskole et godt valg.